67

Dagen börjar lida mot sitt slut och de känns som att jag inte hunnit göra så mycket idag! Jag har jobbat, var serveringsvärd idag och de kändes faktiskt mycket bra för min rygg.. De blir inte samma rörelser som när jag jobbar i köket eller när jag ska vara i driven.. Så ett plus för att vara städtant..  Efter jobbet kom Linda och hämtade mig och vi åkte på Il romano och åt en premiär pizza, mycket gog (jag rekomenderar starkt)..

Är nu i v.32 så nu börjar jag bli lite less på att vara otymplig.. Börjar få svårare och svårare och börja mig och har ont i ryggen och ont i fötterna, börjar få vätska i mina fötter.. Men men.. De är ju faktiskt inte så länge kvar nu.. Spännande.. Vi har nu köpt alla stora saker som måste införskaffas innan lilla pyret kommer (kort kommer på allt) de ända som är kvar egentligen är väl alla små saker som tex badolja, blöjer, babykrämer osv.. Men de köper vi när de bara är någon vecka kvar..

Denna vecka kommer att erbjuda:
Måndag: ledig
Tisdag: jobba

Onsdag: Jobba
Torsdag: Besikta lägenheten och gå på föräldragruppen
Fredag: Besök hos barnmorskan och sen jobba
Lördag: Jobba
Söndag: Ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0