Barnmorskan

Var hos barnmorskan idag, alla värden såg bra ut.. Hjärtslagen låg på 140 i snitt, nästan dubbelt så snabbt som jag.. Det är helt otroligt att lyssna på, att få höra min bebis, mitt barns hjärtljud i hela rummet. Det är helt magiskt, de går verkligen inte att beskriva med ord hur lycklig man känner sig när man ligger där och lyssnar..  Barnmorskan kände även efter hur bebisen låt i magen och han/hon hade vänt sig med huvudet neråt, så de förklarar alla kraftiga påtryckningar neråt och alla sparkar uppåt..

Jag känner mig så otroligt lycklig, jag är tillsammans med världens bästa pojkvän.. Och vi ska nu får ett helt magiskt litet undervärk tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0