Dag 5

5:e dagen på sjukhuset är nu på väg att lida mot sitt slut, och de känns inte som att de har blivit något bättre. Hjärtat på lilla bebisen fortsätter att svaja, ibland är de ruskigt bra och andra gånger riktigt dåligt. De svajar upp och ner hela tiden.. Detta är otroligt jobbigt, önskar att allt bara blev bra nu.. Imorgon så får jag förmodligen en lite permis så att jag kan åka hem över dagen så jag får hämta lite nya rena kläder och så... De är behövligt att få lämna detta sjukhus och få se något nytt.. Vi har även haft besök idag av min kusin, hennes man och deras söta son Vilgot.. Roligt att dom kom iaf..

Nu ska jag försöka sova, vill att denna dag ska vara slut NU, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0