Föreläsning..

Idag så var jag på en föreläsning om förlossningen uppe på Ankaret, de var en barnmorska som jobbar på förlossningen som var där och pratade och visade bild spel, helt ärligt, jag tycker inte att de va speciellt bra om jag ska vara ärlig.. Hon var flummig och visste egentligen inte vad hon skulle prata om verkade det som..  Hon kanske var nervös eftersom de var första gången som denna förläsning fölls. I vanliga fall brukar man få komma på förlossningen och på bb på ett litet besök med föräldragruppen, men eftersom det går ett RS-virus just nu är de helt förbjudet att vistas där förutom om man inte behöver föda förståss..
Nu har vi bara en föräldragrupp träff kvar, de känns faktiskt lite tråkigt att de bara är en kvar, för vi har världens bästa barnmorska som håller i den och hon skojar och får verkligen allt att bli intressant.. De är skillnad från min vanliga, visst hon är bra hon också, men de är väldigt stelt och man vet egentligen inte vad man ska säga när man är hos henne..

Herre gud, de är inte alls länge kvar.. JIPPI :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0