En lååång fredag

Har snart avklarat den tråkigaste fredagen på världigt länge.. Att sitta på ett sjukhus helt själv är inget att hurra för iaf, att inte kunna prata med någon eller så.. Säger bara, vilken tur att jag har datorn med mig som det även finns lite filmer på.. Har sett alla filmer redan, men va tusan.. Gjorde ett nytt ul idag och de såg bara bra ut, så de känns skönt.. Hjärtrytmen har börjat bli stabil igen, så nu får jag hålla tummar och tår att detta fortsätter att vara bra och att de håller sig föralltid. Måste minst stanna här tillls på måndag iaf, är nu på kardiologen med ständig övervakning med ekg.. Ekg platterna kliar, nålen i handen kliar, tejpen runt nålen kliar.. Jag blir tokig..

Nu ska jag se någon film och vänta på att min älskade ska sluta jobba så han ringer snart! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0