Umeå igen..

Sitter nu här i min sjukhus säng i Umeå och hoppas att allt kommer att bli bra snart.. De börjar ta otroligt mycket på kropp och humör detta.. Är nu i Umeå igen för att jag hade blivit förgiftad av medicinen (kunde knappt andas och kräktes) och hjärtat började slå fort på bebben igen.. Nu slår hjärtat jätte bra igen och jag har fått en ny medicin, så nu håller jag tummarna att detta ska hålla.. Jag orkar inte med något mer snart.. Saker och ting blir aldrig som man tänk sig! Tyvärr..
Nu ska jag pussa på C som ligger och sover..

Kommentarer
Postat av: Anna

Huvva tjejen, förgiftad låter ju inge kul alls..

Hoppas de blir bättre snart för er..

vill ju inte att bebis ska komma ut alltför tidigt..

Kram till er från Mig å Malin...

2010-05-06 @ 19:01:11
URL: http://ishinkstankar.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

De kommer att bli bra! Jag är helt övertygad.. Tur att de inte är så länge kvar.. Kram

2010-05-07 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0